torsdag 28 januari 2010

AND I'M ON IT

sitter med spanska boken i hägsta hugg och ska försöka lära mig 19 glosor tills imorgon. går sådär, kom nyss på att jag hade engelska tills imorgon med, living the dream

min dag har sett ut såhär iallafall; försov mig (vilket börjar bli en vana, jag blir galen) och sen drog jag tillslut till skolan. i skolan va det inget speciellt, bara en matte tävling som jag va med i. förra året vann linghemsskolan i östergötland och alla som var med i laget som vann fick 1500 kr var. sen kom de på nionde plats i sverigefinalen, men vinnaren där får femtontusen kr var, inget jag skulle tacka nej till så försöka kan man ju ;-)
efter skolan drog jag till stan med tove. vi kolla runt lite och sen fixa biljett till iamvip. ska bli skitkul, alla ska fan dit! sen åkte jag och tove hem med mamma och åt "krabburgare" när jag kom hem. arvid har döpt hamburgarna efter svampbob.

hinner nog slänga in ett inlägg imorgon inann träning tror ja, puss och ha det bra!

Inga kommentarer: