söndag 31 januari 2010

NOTHING TO COMPLAIN ABOUT

i fredags kom mina tjejer, vi hade ritkigt mysigt. snackade om allt och sånt gillar jag! vi kom upp skapligt på lördagen och mamma skulle skjutsa oss till stationen och bilen gick inte igång för det va typ 30 minus :'o så vi fick knalla, typ springa och så va tåget såklart försenat! så fick stå där och frysa. väl på ikano käkade vi och kollade runt lite.
vid halv fem tog vi tåget och jag drog till pappa. vi käka tacos sen kolla vi sweet home alabama (en av mina favoritet) och sen irene huss. tycker att alla irene huss filmerna är skitbra faktist. solade en stund på kvällen med sen la jag & michelle oss och läste. har börjat läsa twilight och visst alla säget att boken är grym, men såhär grym hade jag inte föreställt mig!
förövrigt tror jag faktist att min förkylning börjar släppa, kanske äntligen kan börja träna ute lite nuva.
drar på gustjänst snart, helgens höjdpunkt..
puss

min gosegos på bild ;*

Inga kommentarer: