torsdag 14 januari 2010

om jag säger att jag älskar dig så är det en lögn


måste plugga. orkar bara inte. det är så jäkla jobbigt och ueeek säger jag bara!
måste packa också, fan. har ingen lust vill bara gå och lägga mig är så sjukt trött.
men jaja, bara gilla läget ;) skola idag, dansade på idrotten haha nice. sen åkte jag till stan och köpte piercing sen gick jag med mamma ett tag och kollade lite födelsedagspresenter till mig..
åkte hem och åt sen har ja spelat massa gitarr :*
kanske slänger in ett inlägg imorgon innan träningen, om jag inte hinner det så skriver jag inte förens söndag/måndag, drar ju till åland i helgen haha! blir nog bra.

ha en förjäkla bra helg puss på er

4 kommentarer:

fanny sa...

puss bby! :*

klara eriksson sa...

puss älskling ;**

Frida sa...

ha det bäst! saknar dig:*

klara eriksson sa...

du med vännen, saknar dig men vi måste ses snart annars dör jag!<3