torsdag 18 mars 2010

we've been on the road, driving in the sun


hello guapas! dagen började som vanligt klockan nio på cafét men denna dag var roligare. hade mycket mer uppgifter och så. slutade tre och det blev stan. råkade springa på skorna på bilden som jag ska köpa imorgon. men hjälp mig?! tygconverse eller skinn(på bilden)? själv tycker jag tygskorna är snyggare men mamma tyckte skinn eftersom det är troligen bättre kvalitet och blir inte lika lätt smutsiga..skjut mig alltså, vet inte vilka jag ska ta..
åkte ialf hem med mamma sen i nya bilen (y) sen käkade jag sen ut och sprang. tog en dusch sen och nu har jag städat. blir bara chill ikväll :) prova lite kläder till imorgon och så!
nae nu ska jag kolla fb sen måla naglarna ;-) puss

3 kommentarer:

bloggläsare :) sa...

tyg skulle passa dig jätte bra, och det är så galet snyggt! :D

klara eriksson sa...

åh tack :D mjo de är snygga!

Frida sa...

Jag sitter också här och målar naglarna ;) puss