onsdag 3 mars 2010

i got my freakum dress on


dadadadadadaraaa, har inget att skriva om känner jag :o eller jo på so:n skulle vi få reda på våra betyg eftersom vi bara fick ett betyg i so i vintras.
hanna: daniel, får vi reda på religionsbetyget också?
daniel: ja
hanna: men vad har vi gjort i det då?
danne: vi höll ju på med kristendomen i sjuan
hanna: juste, vad fick du för betyg då?
danne: mvg
klar: oh herregud!
hahahahahhahahaha fattar ni?! gud, kristendomen? SÅ KUL (Y)

aja, imron har jag engelska prov och idrottsprov (?!) teoretiskt aså. det blir intressant haha! sen efter skolan ska jag träffa gabbi :* fika på espersso (som jag aldrig lär mig stava till). sen kolla runt lite på stan. kanske ska träffa min bror med, vi får se. LATER

1 kommentar:

kingkoong sa...

hahahaha där fick du till den snygging:)<33