måndag 22 mars 2010

bildbrist men faaan vad snygg bild


sitter och kollar på håkans bar, chillar som fan och är sjukt trött bara. min telefon verkar inte funka, shitttt
aja, väntar pöå att svenska hollywood fruar ska börja, älskar det programet haha. men bäst är anna anka så jävla härlig, men hon ska ju få ett nytt program snart ;) idag fick jag och matte sluta tidigare från praon, klockan två se blev det stan oså. sen dans, det gick nog bra :) och sen kom mamma och hämtade mig. hem och käka mat och läste lite i 14 år till salu. vet inte om jag kan läsa den mer aså, hade typ fem mardrömmar i natt och kunde inte sova alls :( hemsk bok. men bra är den!
jag har verkligen inget intressant att skriva men vi hörs imorgon. puss

1 kommentar:

Frida sa...

Den är så hemsk att den blir bra..
Det är svårt att lägga undan den, men om du drömmer mardrömmar så kanske det är bäst att sluta läsa! <3