lördag 13 mars 2010

i'm gonna hit this city


ska snart bege mig in till linköping och möta upp mina tjejer för lite bowling ;) lite senare kommer martin också som blir nattgäst här :*

igår hörde jag låten "carlifonia" ni vet från oc? aså guuud, när jag kom hem satte jag på de första avsnitten och kollade ett bra tag. har saknat det sjukt. ngn som har typ en oc box eller något får gärna säga till (a) aja, idag så har jag gått en sväng, och sedan färgat och klippt (!) håret. alltså, mamma fick klippa mig.. vågar inte gå till en frisör då de troligen kommer cutta av mig hela håret eftersom det är så slitet. så mamma fick ta yttepytte hihi, blev nog bra. fast jag är inte bekväm med färgen men så är det alltid i början för mig.
bild på dagens. tshirt från hm (fick av hanna igår i f-present. så fin!!), jeansleggins från hm, jacka från åhlens. kör på min lilla svarta väska från gina med och funderar starkt på att köra på solbrillsen, vädret är awesome! puss på er sötnosar

btw, vem hejar ni på ikväll? min mening: GO DARIINNN!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oc season 1, ta med på Måndag ? :) <333

erikssonklara.blogspot.com sa...

det kanske är den jag har, men gör det så kan ja se :D <333