onsdag 10 mars 2010

aeee men såäre


tjo, dagen har varit BRA. började med elevensval, sjöng ju dårå och förutom att vi saknade en trummis så gick det bra. sen typ gick resten av dagen snabbt. efter skolan bakade jag och sara, hihi! myyycket gott va. sen träning, den gick inte bra nejnej. hem, snacka med frida i tlfn och så hamnade jag här, för det är ju ovlanligt liksom.
studiedag imorgon och jag ska till martin :* heerligt, som hanna skulle sagt. tihi (a) men nu ska jag fortsätta kolla grey's. puss i ljumsken
amen gud, stört inlägg då, och den där minen börjar bli liiite för mycket nu. skjut mig (k)

4 kommentarer:

Josefine sa...

som att du inte saknade den andra sångerskan då :o D I S S

klara eriksson sa...

men sorry bruschään jag saknade dig GROVT

Josefine sa...

tur för dig alltså

hannis sa...

du kanske är härlig ;d<3 och det tar ett tag att kolla igenom allt sen 2 veckor tillbaka (a)<333