fredag 26 december 2008

stan vare idag, med karro & evelina som sällskap! blev in sjussade av karros pappa vid halv tio?
haha, jomen vi va uppe med tuppen (y) jappen, gick ett tag och jag hittade massa grejer direkt som ja såklart köpte med. dom andra köpte ingeting..tråkmånsar:o höhö nejmen ja älskar dom ändå. sen åkte vi hem & jag & karro kolla satc filmen, den va faktist brau. & ja imrn ska ja in till stan again, för mamma tyckte ja skulle köpte lite grejer som jag glömde, så blir en snabbis imrn med. ja vene kanske pappsen också? lr på söndag, får se. sen på onsdag äre faktist nyårsafton herregud. dt ska bli najs. firar med tjejerna såklart :) men hilda kunde nt hänka till nkpg sen! :((( så ja & frida får åka själva, blir kul det med men det skulle varit pricket över "i" med hilda också juueee. aja, ja å frida har en överraskning till na sen! älskar dom två för mket, uääk va ja saknar dom. jag tjatar om dt hela tiden kns dt som, men omg ja måste få ur mig mina taknar ngn stans, och bloggen e ju helt suverän för såna saker..dom e mina bästa vänner livet ut, så äre bara jao.

ska snart kolla körslaget med mamma & arvid, dt e sjukt bra :) hajj

Inga kommentarer: