onsdag 10 december 2008


skolan idag va jätteseg. förutom att dt va ngn teater hahah jja va ft inne i den fick ja veta av de flesta sen :] men hha den va ju nt dålig, och fick ju slippa biologin med(y) sen orka vi nt gå tbx till skolan så vi gick till himna och ah ja vene vad vi gjorde. lyssna på musik och sånt, och ragga på 6:orna höhöh! (Y) imrn äre torsdag ja..ska kolla film på kemin. vi skulle kollat på en film som vi aldrig fått kolla på men vi tjata så mket så skulle se den imrn, den va typ värsta pervers men vi skulle ha vikarie imrn så ska se ngn annan film imrn och ta filmen vi nt får se ngn annan dag :'). pch fredag äre nog slappt i skulan för det är ju lucia å shitt sen efter skulan ska ja hem å fixa sen äntligen till ödeshög & va med mina tjejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjer<3
puss / K Y

jag fattade allt och ingenting, där stod ju du som alltid skulle va min. du såg exakt lika påkommen ut som du var, men ärligt talat; det skulle vara skönt med ett dåligt svar.

1 kommentar:

hildawigh sa...

klara, jag finns vad som än händer för dej! oh du ska veta hur mkt jag älskar dej gumman!<3