onsdag 3 december 2008

FLASHIIIG BILD FFS


hej igen! snackade nyss med hilda i tlfn. men hon va tvungen att virka nu;dd (HAHAH vissa borde fatta) jäpp, så nu sitter jag här och gör ingenting. jag borde plugga mera men orkar verkligen nt, kanske gör dt lite senare. men usch det r hela 22 dagar kvar till julafton :'( hur långt som helt juuuu. fast dt r bara 12 skoldagar tills jullov..och 16 vanliga dagar, alltså 2 veckor och 2 dagar..alltså 388 timmar, 23280 sekunder. hahahah deni;d ialf ja längtar som fääään till lovet. behövs verkligen just nu. jag behöver sovmornar och sena kvällar. och jag längtar till NYÅR. dit är dt 28 dagar kvar..alltså tre veckor och 6 dagar, alltså 704 timmar, 42240 sekunder. ialf ja lääängtar mest dit. för då dt ska firas med Frida & Hilda!<3
ska bli svinkul hoppas jag! festagalet.com asu(: hoho(y) och sen på nyårsdagen ska vi sova typ, dt kmer nog behövas..vi har troligen ett helt dygn att ja igen. och sen den 2 januari drar vi till nkpg och shoppar loss! fan va härligt dt ska bli. galet kul asu!
men sen får jag ju nt glömma att jag längtar till den 20:de också! tror jag ialf ; haha. för förhoppningsvis kmer frida och hilda hit då..ska byta julklappar och sånt. de stannar nog tills måndagen isf. men får se hur dt blir, dt är nt riktigt bestämt än..men aja! de ska ialf komma hir och byta julklappar snart. dit äre 17 dagar kvar, alltså 2 veckor och 3 dagar. och dt andra orkar ja nt räkna ut min hjärna är helt utmattad (a) hahah. men om ni så gärna vill veta så äre 408 timmar 412 timmar, 25260 sekunder kvar, kns nt så långt ändå :d.

ha dt bra, puss på er/ K Y

2 kommentarer:

Nicolina sa...

Jag fatta Hilda va tvungen att Sticka och du satt dit motsattsen i stället Virka:D
Bra humor du har Klara:)<3

klara eriksson sa...

hahahaha, DU FATTA :'D skilllat:o puss pårej smartskaft!<3