lördag 20 december 2008

brat betyder busunge på engelska. jappen


all i want for christmas is you, ooohhh baby! japp, dt är dom orden som kommit ur min mun det senaste dygnet, tjugofyra snedsträck sju med andra ord. blä jag har låten i järnan, hoppas att den försvinner snarast.

ialf så äre så att mina pulls e här! dom kom igår å då va vi så vuxna att vi gick å tog en fika på ecspreso house (som ja nt kan stava till). ja köpte en varm choklad, å så fick ja en choklad bit gratis av killen i kassan. det va ju lite hyggligt sådära :$.. de andra drack me choklad, och åt bullar. vi satt där ett tag och prata om livet. sen åkte vi hem med min mor å så gick vi ut i lokalen där vi skulle slå läger för natten. vi körde anden i glaset. dt va lite läbbigt faktist. å vi bytte julklappar med. av frida fick ja en bok om vänner..hon kanske tyckte ja behövde läsa på lite :$... och ett halsband, och så fick ja en lapp med. där stog det att ja fick välja vilken film ja ville, hiihi och en bodyloition med. av hilda fick ja bh å trosor. ja blev nöjd med allt ialf :) hihhi.
sen kolla vi på the grudge, ska kolla tvåan ikväll. den va inte så läskig. fast lite jooo. ehm ja.. idag har vi slappat mest. vi körde pingis förut och JAG VANN! kan ni tänka er?! ialf ikväll ska vi keka tacos, jag tycker om tacos..sen ska vi till gårn trorja. om dt e folk där. annars är vi nog i lokalen.
föresten så ligger hilda på mitt golv och läser, och frida ligger i sängen å sover. fast naaeva nu låg helst plötsligt båda i sängen. ska väll ta å lägga mig där ja med :*
p.s: jag SKA bli bättre på att updatera, dt kan bli mitt nyårslöfte. jag kan aldrig komma på något nyårslöfte annars. dom håller jag inte ändå, så nu äre ju bra att ja tänker lite i förhand. man kan ju inte alltid ta dagen som den kommer, det säger hilda iallafall. hon har nog rätt.
puss! och sen ska ja ändra min design på min blogg när ja har tid alltså. man blir så ledsen av den tkr jag. den e så mörk å tråkig uäääk. men då måste jag hitta lite tid till det med. bara för dt skrev ja med färger den här gången. duktigt. hoppsan hejsan d.s

Inga kommentarer: