tisdag 2 december 2008

smile bitch, tears wont make it better


ont i huvudet, förkyld, trött, yr. och till råga på allt kom jag just på att ja missade matchen förut, mot vitryssland. suuug!

aja, ska ialf nt till skulan imrn. men på torsdag ska jag gå har ja bestämt för ska på tomenatta på kvällen/natten då med karro! får nt missa dt, för då ska det handlas julklappar;d

har ändrat lite på bloggen nu med, färger och sånt nu när ja äntligen fatta hur man skulle göra. nt så pepp på detta än, jag suger på det rent ut sagt. men ja lär mig väl hoppas jag!

nu ska jag snart sova, hur trött som helst. men ha dt bra och sovgott alla! puss K Y

3 kommentarer:

hildawigh sa...

HAHAHAHAHHAH xD ja r värsta pepp på't. men ska nt skriva mer. för ja har inget att skriva om. ahha, ajja, krryyya på deej snyggo!:**
Älskar dej yuo know!
frästen, kolla o se om du vet hur man svarar! :D <33

Anonym sa...

Du får krya på dig älsk! Måste bli frisk. Älskar dig<3

klara eriksson sa...

JAG VET NT HUR MA SVARAR :'D