söndag 11 april 2010

ma girl girl girl


värd kväll igår blev det. orkar inte berätta allt men de som var med vet vad jag menar när jag säger "warra warra warra" haha! sov i berga sen och vi kom väl dit runt fyra halv fem? somnade väl någon timma efter det och vid sju kommmer min UNDERBARA vän linnea karlsson aka lenny, och väcker mig. fan va underbart det var att dra sig upp och ta bussen hhem alltså, fina fisken därja. när jag väl va hemma ialf så tog jag en lååångt dusch, sedan somnade jag och vaknade framåt två på eftermiddagen. tvingade mig upp ur sängen för att ta tag i dagen och visst hann jag med lite grejer. träffade syster som bjöd på lite mat. sen slog jag upp kemi boken, stängde den lika snabbt. pallar inte alltså, istället blev det film med mami; "djävul bär prada" riktigt bra aså! har även städat mitt rum och packat upp allt från cupen och när ja va hos pappa och så hahahah fan va fresch jag är ! puss på er

Inga kommentarer: