fredag 9 april 2010

i understand what every girl do for their man

tja bloggen det va typ hundra år sen jaoo. är hos linny nu, tycker att hon borde vakna snart ;)
eftersom jag inte bloggat på hela lovet så kommer en liten sammanfattning här: helgen blev det ju cup i katrineholm. två förluster, en vinst och en match spelade vi lika. men grymma va vi! när jag kom hem på sömdagen så åkte jag till pappa. där kolla vi film, åt gott och myste. måndagen åkte vi till motala och hyrde film och lite sen chillade jag och michelle hela dagen! tisdag blev det ullared med frida och sedan a6. hittade lite allt möjligt, en bra dag iallafall! onsdag åkte jag till frida, sov där tills igår då jag åkte hem. sprang spåret (äntligen är snön borta!) sen drog jag till linny. får se vad dagen bjuder på idag. puss

Inga kommentarer: