tisdag 13 april 2010

if i aint got you baby


klockan är tjugo över åtta och jag är ligger i sängen och är färdig för natten, så jävla skönt! det är min tv-kväll ikväll vilket består av dating in the dark, desperata hemmafruar och cougar town! dagen i skolan va helt okej. först bio sen lunch. på tekniken va oscar borta (som jag gör min bil med) så jag passade på att måla den rosa :d han blev skitglad sen... spanskan fick vi sitta ute och läsa i det grymt härliga vädret. sen biologi som inte va lika kul eftersom det är väldigt mycket som ska bli klart och det är snart inlämning och prov.

efter skolan blev det konfa sen sprang jag med mamma. orkade bara två varv eftersom jag inte ätit sen lunch så min kropp sa ifrån och jag mådde väldigt illa. menmen! ingen innebandy imrn, säsonger är slut typ, en träning på fredag kvar tror jag bara :'(

men nu ska jag krypa ner och kolla tv, pussssss you guys

Inga kommentarer: