måndag 4 oktober 2010

the world is blue blue

aaaaah damp! försöker få bort headern jag skulle prova igår men det går inte?! blev inte nöjd alls, ska ändra den snart. gggrrr

sitter ialf vid köksbordet och har precis ätit en av mina favoriträtter. en jättegod thaigryta med biff i, mummms. mamma har precis hjälpt mig att skriva ett cv eftersom jag och frida imorgon ska dra svängen på stan och kolla om det finns några lediga jobb, får hoppas att turen är med oss!

Min dag har varit ganska bra...största anledningen är att vi slapp orienteringen! haha..sista lektionen hade vi spanska, och hur ska man sammanfatta den? Vi har alltså fått en lärare (eller vickarie rättare sagt) att sluta med sitt jobb. Vissa kanske tycker det känns skitbra vad vet jag, jag tycker bara det är illa..

jaja, nu ska jag upp till mig och köra igenom danserna. sjuukt mycket ny koregrafi idag, jobbigt med KUL! un beso amigos
hahahah! jag hoppas ni förstår att bilden är gammal. gillar sminkningen därjaa, fint!

Inga kommentarer: