onsdag 6 oktober 2010

let me take you higher

det har inte varit såhär skönt att krypa ner i sängen på länge! hade ju orientiering idag, alltså THE THING. det jag fruktat sen typ sjuan, och nu är det över. jag behöver aldrig mer orientera i vidningsjö. aldrig. själva orienteringen kunde gått bra, om inte den första kontrollen skulle tagit 40 min att hitta...men sen gick det som på räls! haha. jag lyckades iallfall att inte bada i lerpölar som j-son gjorde, eller komma till ullstämma som fia och co gjorde ;). men, nog snackat om orientering nu!

kom precis på anledningen till att jag satte mig vid datorn, måste träna på sångerna tills imorgon, shitt! kan typ inget, så får sätta igång med det nu. vi hörs, puss i ljumsken

1 kommentar:

J-son sa...

Mobbas inte! Ni fick ju iaf ett gott skratt (a) god natt baby<3