måndag 27 september 2010

en riktig hjärtekrossare

sitter i min säng med datorn i knät, spotify lever sitt egna liv och vill inte rikigt samarbeta just nu, hmmm.
idag har jag iallafall tagit mig igenom den jäkla orienteringen och eftersom hanna och jag alltid är snabbast upp till spåret (not) och lyckades glömma nyckeln där (kom på det när vi va i skolan) så kom vi en halvtimma försent till spanskan också. sen åkte jag och matte in till stan, vi skyndade oss till hm och hon köpte skor sen skyndade vi oss ännu mer till dansen. måndagarna är alltid sjukt stressiga. alltid lika skönt att komma hem, duscha och sen sätta sig i sängen!
har hunnit med lite plugg också, och ska göra klart hemkunskapen nu tänkte jag. ha en fin kväll allihopa!

haha, minen på bilden är verkligen pinsam, men grejen är att jag tycker själv att jag har fulaste leendet. skulle aldrig i mitt liv få för mig att le med öppen mun på ett kort, och gillar inte att le vanligt heller. min mumgipor går liksom neråt när jag ler, haha! hur retard som helst. kolla bara bilden nedan

3 kommentarer:

Josefine sa...

du är ju jättesöt när du ler! speciellt när du ler med öppen mun och du kommer bli döhet utan gallret sen som du nu har i käften ;) love you bitch <3

klara eriksson sa...

neeeeeej icke! haha klockrent, vi får hoppas på det bästa ;) love ya bög <3

Gorillan sa...

vadå att vi inte kmr först!? ;o Ta gärna bort:(not) :D puss på dig :*