onsdag 29 september 2010

dj got us fallin' in love

krya på dig hjärtat!
hejsan! så himla jobbig dag, hatar onsdagar.
efter skolan tog jag mig en tur i spåret, gick rätt bra! sen har jag ätit padthai (stavning?) och det va så himla länge sen, men jääääkla gott! och om två år drar vi nog tillbaka till thailand, inte fel inte.
har även pluggat, ska egentligen skicka in min hemkunskap uppgift men vågar inte riktigt haha...ska kolla igenom den en sjuttionde gång först.

yess, imorgon är det torsdag vilket betyder sovmorgon, tjeckisk musikal, sång lektion och renée. angående den tjeckiska musikalen så är det tjeckerna i skolan (vi har utbyte med dom) som ska visa en musikal.
nu ska jag fixa lite sen sätta på en film, pusshejss

4 kommentarer:

Josefine sa...

hahahah den musikalen är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla tråkig, fast om du koncentrerar dig på att kolla in douhane när hon diggar loss kommer du ha roligt kan ja lova :D saknar dig förresten pungen! <3

Emma-Lou Pesonen sa...

INgen aning om hur det stavas, men allt mat därifrån är ju grymt gott!

Btw, vilka glasögon tycker du att jag ska välja? Har tidigare idag lagt upp bilder på tre olika varianter i min blogg! Har du också synfel förresten?

Frida sa...

tack så mycket gumman! Idag mår jag faktiskt bättre så det blir skolan imorgon varken sig illamåendet försvinner eller inte :)

klara eriksson sa...

josefin: hahahahha douhane gillade det kan jag lova! miss you <3

emma: jaa visst är det! ska kolla in och slänger in en kommentar. Nej det har jag inte :)

Frida: härligt :)