lördag 26 december 2009

jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan


hallå :)
vaknade upp hos josse imorse och vi fixade oss och tog bussen till stan. hur jävla mycket folk som helst! men fick med mig en vit tickad tröja, ett linne och en tshirt hem.
käkade på donken också, och hannisen kom. mycket trevligt va det iallafall!
mammsen hämtade mig runt fyra och vi åkte till net on net och ja fick en guitarr proffessor (heter det så?) så ja kan stämma min gitarr hihi.
när ja kom hem väntade två julklappar. en "rock" i siden, ni vet som man ska ha omlott och ett sidenband i midjan? man har den typ som morgonrock, fast den är kort..aa ni kanske fattar?, och 300 spänn. mycket bra!
jag och ester drog och köpte godis sen gick vi ut och åkte pulka, så jävla roligt!! hahaha, typ åkte i hopp och allt möjligt. typ dog av skratt.
har spelat gitarr hela kvällen, älskar det aså!
so long / K

Inga kommentarer: