onsdag 23 december 2009

evacuate the dancefloor

sitter och lyssnar på musik just nu; paper plans med M.I.A mums på den.
om du inte hört den måste du lyssna på den nu för den är såhääääär bra.
ialf idag åkte jag med mamma & arvid till ikano för ja va tvungen att hitta något att ha på mig imorgon. hitta jag något då? självklart gjorde jag det. det blev en ganska enkel svart lite längre tröja med knappar. cuutie :*

och sen har ja panik!, verkligen. ja har inte sprungit sen förra tisdagen och innan det tisdagen innan, plus att ja proppar i mig massa julgodis och pepparkakor hela tiden. innenbandyn är det ju uppehåll på nu också, jag vil bara träna! men ja vaknade med grymt ont i halsen idag och känner verkligen inte för att springa i denna kyla. ge mig ett gym eller nått någon :d
men ja får trösta mig med att det är jul hihiih

nu ska jag gå ner och umgås med min familj och ja tro det eller ej...äta godis :$
so long / Klara

Inga kommentarer: