söndag 24 maj 2009

just pretend


shuuu

va tvungen att skriva ett inlägg barra! min helg har varit chilldriilljill aså! :')
ridit har ja gjort massa, och hunnit ramla av. fett ont gjorde det men sånt får man ta. jag och michelle töltade båda på starni idag barbacka, så här har ni ngn med träningsverk imrn!
när ja kom hem från pappa så va ja med eve & vi kolla futboll med jocke & stoffe sen drog vi fyra till pizzan och de åt, sen hem till eve. vi fixa oss sen ut igen i sköna gröna linghem. HATAR LINGHEM, kan inte ngn ta mig härifrån? från allt cepe folk osv, nt alla aså men måånga e cepe i linghem :) ialf sen sprang ja spåret med ester & sen käka ja lite. borde plugga spanska men orkar inte, kmer nt klara provet å herejösses. nervös för imrn med :/ ska dansa mitt på stan.
får se hur det går.
btw ska nog köpa nya jesustofflor/sesarskor/sandaler eller va det nu heter, imorgon. ja ska ha såna & så är det bara! puss
bilden my linny baby and I

2 kommentarer:

hildawigh sa...

men lilla chilldrilljill-klara;), hoppas det går bra o dansa. skulle vilja kolla ju! ;***

klara eriksson sa...

hilda e mitt chillandedrillandejillande ngt :D<3