tisdag 26 maj 2009

GRATTIS HILDA!<3

börjar med att säga grattis till bästa! sen ska ja väl ta och berätta om min dag med;
den började med skolan, gick rätt snabbt faktist, sen efter den så åkte jag & mamma & ester till ikano och shoppa, kom bara hem med ett nytt tangentbord & ett par skor ifs, men ändå mysigt att handla med mamma eftersom det inte händer så ofta längre!,
sen sprang jag spåret, och såklart så möter ja theo törner soleby & morén när ja är precis genomsvett och härlig!,
nu ska ja prata me hilda, puss

5 kommentarer:

hildawigh sa...

Tack gmn! du är oumbärlig för mig! älskar dej! <33333

klara eriksson sa...

du är oumbärlig för mig, jag älskar dig pluttan!<3

when there was me and you sa...

börjat använda ordet oumbärlig igen? ;d

when there was me and you sa...

jag kommer ihåg när du sa det till mig :$

klara eriksson sa...

ja hahah :D