fredag 13 mars 2009

F A I L

vad ska jag ta mig till? att komma härifrån är ju dt ändå jag vill

ja bara klagar hela tiden men ja orkar nt med all skit aså. skitsnack hit & dit och vänner som sviker, berättar hemligheter som nt ska komma fram, ja allt möjligt. aså, skitsnack tyder på osäkerhet & avundsjuka - min mening ialf! ni får säga fan vad ni vill men jag tycker så. vad annars liksom? lr jo, kan ju va så att man nt har ngt liv, så man tror man får status lr ngt, för man vet så mket om alla, jävla skvallerbytter! och sen får man nt umgås med vem man vill hlr, utan att dt ska bli ett jävla snack! oooooooorka cp. aså, innan man börjar snacka om personen så är dt väl ganska smart ändå att känna den innan? så man vet vad man snackar om ialf. ae, ja hade skrivit längsta inlägget och dt försvann så nu orkar ja nt skriva mer, men jag har så jävla mket inom mig som bara vill ut. JÄVLAR vad dåligt humör ja e på aså! cpcpcpcppcpcp. nu ska jag köpa godis & sitta och tröst äta. sorgligt

3 kommentarer:

when there was me and you sa...

:'( <3

hildawigh sa...

gmn, jag hatar när du mår dåligt. jag finns för dig. älskar dej så himla mkt. du är verkligen min bästa vän, nu & för all framtid. Jag har inte haft någon bättre vän än dig! <3

when there was me and you sa...

puss :*