söndag 1 mars 2009

and honestly, my life would suck without you


jag vaknade tidigt imorse. ja vet inte när, men det va tidigt. och jag fick för mig att det va sommar, för solen lyste igenom persiennerna. usch, vad ledsen jag blev, när ja vaknat till ordentligt. jag vill ha sommar!
aja, jag sitter här & lyssnar på bra musik. ska upp å duscha snart. härligt, me loveeee att duscha! (a) sen kmer mama & dom hem efter arvidgulleplutts gympa (han va jättegullig mot mig igår å idag och därav gulleplutt :dddd) ja, sen ska jag mamma ester & towe till ikano! wiiie värsta tjejdagen, me like! ajjuste, igår va ja med wille jonas jacob & jacobs kusin, david tror ja han hette? dom tyckte att jag skulle vänta med att sjunga tills jag hade blivit frisk, värsta förolämpningen :( hihi neva, och sen gick jag hem och lucke & jocke följde mig hihih, sen kolla jag tv med familjen! jag somna jättefort sen, för ja va helt slut typ. säkert drf ja vakna så sjukt tidigt idag, fast aså ja vene hur tidigt dt va men dt va väääldigt tidigt aså! :o jaja, nu vet ni det gott folk, pusshej
bild på arvid prins david - lillebruuur :*

Inga kommentarer: