tisdag 23 november 2010

i wanna burn tonight

ligger i min otroligt sköna säng och chillar galet! hade prov idag i skolan som gick sådär tror jag, och färdades fram och tillbaka till skolan i snöstorm. men vi slutade tidigt så det va slappt, och när jag kom hem städade jag och tog upp massa ljus till mitt rum så nu är det hur mysigt som helst! sen började jag på min filmanalys, men det är helt störda frågor så kunde inte göra klart den, och pluggade även spanska. skulle egentligen ut och gått med josse men vädret är inte på våran sida, så blir nog styrketräning här hemma nu. härligt det med. här har ni några grymma låtar förövrigt:

white light moment - tove styrke
million pieces - tove styrke
bebot - the black eyed peas (haha, asskön!)
indestructible - robyn
loca - shakira

haha soeet krokodil

Inga kommentarer: