onsdag 11 augusti 2010

snart är det jag som är kung

sitter och plingar lite på gitarren! hur härligt som helst. för övrigt har jag precis kollat klart på lejon kungen för tredje gången denna vecka med arvid. eftersom jag har den på min dator blir jag offer för att kolla tillsammans med honom också, han är inte så mycket för att variera sig...inte för att det är en dålig film men den börjar bli en aning uttjatad och jag har alla låtar på hjärnan tjuofyra snedstreck sju, men jaja.
som ni märker uppdaterar jag inte så mycket men jag hinner inte och har ingen lust heller, men det kommer snart. tänkte bara meddela att jag drar en bit söder ut imorgon för att få uppleva lite sol för en gångs skull. skjuter även på skolstarten och det gör mig ingenting! vi kanske hörs någon gång under veckan. puss då

Inga kommentarer: