fredag 21 maj 2010

NU JÄVLAR KÖR VI!


ja, för sjuttielfte gången ska jag börja om på nytt här då. smaskigt! kan ju berätta lite om dagen. först tävlade vi på spanskan, jag och matte kom tvåa (y) sen blev det typ träslöjd där jag faila totalt sedan svenska och so. när ja kom hem drog mamma med mig till stan, fick ett efterlängtat kedjehalsband och hittade ett par boyfriends jeans som blir mina nästa vecka om rätt storlek kommit in då :) arvid klippte sig med, stencooooool blev han! nej nu ska jag dra ner och se om käket är klart, men först ska jag bara visa er dagens garv skriven av min fina vän julia. (en dikt hon har skrivit i svenskan)

Du fanns där , jag kände mig trygg
men du bara svek mig och högg mig i min rygg.
du var den som förstog mej
men det ändrades när du vart gay.
jag hatar dig så jävla mycket ,
ibland får jag bara rycket .
du är en bög som jag hatar
du är så jobbig när du pratar.
ditt ansikte är en hink av smink
du kan bara dra härifrån , snälla
hoppas du dör i en fälla


mvg nästa därja gumman!! latero

Inga kommentarer: